  • Data: 2016-10-06 20:57:03
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2016-10-06 o 20:12, J.F. pisze:

    >A ciort ich wie.

    Ty macasz rure, to wiadomo.

    >Te elektroniczne podzielniki założyli tylko po to, żeby zmienić
    >dostawcę i jakiś znajomy przetarg wygrał.

    Nie mowie nie ... ale koszty obslugi starych podzielnikow tez byly.
    Teraz juz nie trzeba bedzie latac po mieszkaniach.

    >Dzisiaj się dowiedziałam, że przy tych podzielnikach opłaty będa
    >takie same, oszczędności żadnych nie będzie.

    Myslisz, ze nie wygrala najtansza oferta w przetargu ?

    Zreszta - poprosc spoldzielnie pisemnie o przyslanie kopii
    dokumentacji przetargowej :-)

    >Ze stanu podzielników maja nam obliczać: 50% od metrażu mieszkania+
    >ileś tam procent od całego bloku+ reszta z tego co pokazał
    >licznik=wynik. Jakoś tak z tego co zapamietałam z rozmowy.

    Zawsze tak bylo.
    Tzn zawsze przy podzielnikach.

    Dzieki czemu ewentualne bledy podzielnikow staja sie mniej istotne :-)

    J.