    Subject: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Fri, 30 Sep 2016 00:17:38 +0200

    W dniu 2016-09-29 o 18:47, J.F. pisze:

    > Sprawdzic/spytac jakie to koszty.
    >
    > No coz, ambitne podzielniki nie sa za darmo, ale te maja chyba
    > starczyc na kilka lat.

    > Ale ciagle bedziesz mial takich, ktorzy okno otworza, jak im jest za
    > goraco.

    > Patrz wyzej.
    > Cos tam licza, dawne cieczowe nawet chyba z sensem, nowe elektroniczne
    > ... ogolnie tez z sensem, tylko jesli jakis liczy bez sensu, to
    > mozliwosci reklamacji nie ma ...
    >
    > No i w sumie w miare sprawieldliwie, ze polowe ciepla sie rozlicza w/g
    > podzielnika, a polowe w/g sprawiedliwej rownosci.

> [...]
    To taki zawór, gdzie można ustawić poziom ciepła kaloryfera od * do 5?
    Nie chcieli mi jednego właśnie oszukańczego zepsutego wymienić.
    Powiedzieli: to niech pani nie odkręca tego kaloryfera. Jak tu nie
    odkręcić kiedy zimnisko z mroziskiem wieje przez ściany (niby ocieplone
    styropianem) po nogach nawet w łóżku.

    --
    animka