  • Data: 2009-11-28 14:03:36
    Temat: Re: Podwójny przelew za jedną fakturę - a potem WINDYKACJA!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Nov 2009, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Czyli chcac pognebic jakas firme, wystarczy jej przelewac 1 gr?

    Na czym miałoby polegać "pognębienie", bo nie widzę?
    "W związku z wysokością przelewu pieniądze zostały w całości
    potraktowane jako opłata za rozpoznanie za co one są" :P

    > Poza tym, w powyzszych artykulach widze magiczne slowo "moze", np.:
    >
    > "dłużnik może złożyć przedmiot świadczenia do depozytu sądowego".
    >

    > Czy "moze" to juz obowiazek, czy jeszcze nie?

    Oczywiście, że NIE.
    Pytałeś "co robi firma", kiedy dostaje jakieś "nieznane" pieniądze.
    Zakładałem więc, że "firma" jest na tyle rozsądna, że nie ma
    zamiaru sprowokować podejrzenia US o to że nie chce zapłacić
    podatku od jakiejś należności.
    I rzecz jasna założyłem, że są to "rozsądne" pieniadze, a nie
    jedna wpłata o wysokości 15 zł!

    pzdr, Gotfryd