  • Data: 2008-02-06 23:27:20
    Temat: Re: Podszywancy czy ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Feb 2008, Piotr Dembiński wrote:

    > Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Użyczenie komputera -- art. 269b kk.

    Ale ja te przypadki WYŁĄCZAŁEM z rozważań!
    Właśnie po to, żeby ktoś się nie przyczepił "a on sobie"...
    Nic, zero. Gość po prostu pisze w nagłówku adres, ktory ktoś w sumie
    nie wiadomo dlaczego ;) uważa za "swój" :), w żaden sposób nie
    próbując zmanipulować zdarzeń administracyjnych, cywilnych ani
    karnych przez "podszycie się" w rozumieniu podania, że on JEST
    tą osobą (która rości sobie "prawo do adresu").

    IMVHO prawna ochrona "treści stanowiącej adres email" (tak samo, jak
    powiedzmy adres zamieszkania stanowi "treść") wymagałaby urzędowej
    rejestracji tejże treści.

    pzdr, Gotfryd