    From: przypadek <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podstawiony sprzedawca mieszkania = stracone pieniądze?!
    Date: Wed, 12 Aug 2009 22:20:04 -0700 (PDT)

    On 12 Sie, 23:26, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > grupa soc.prawo to to była zanim sie internet rozpowszechnił. jak
    > zresztą większość grup.
    > Teraz ta grupa powinna się nazywać pl.soc.wydajemisiezecoswiemzprawa.

    Więc ja jednak, po przespaniu się powiem, że wydajemniesięże jednak
    notariusz to najpewniejszy kierunek, ze względu na domniemanie z 471
    KC (nienależyte wykonanie zobowiązania jest następstwem
    okokoliczności, za które dłużnik ponosi odpowiedzialność). Obalić to
    domniemanie w tych okolicznościach będzie trudno, bo trzeba by
    wykazać, że dokument był podrobiony doskonale, co, podobnie jak
    wykazanie tezy przeciwnej, będzie trudne.

    Ale oczywiście skonsultować to trzeba.