    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podsluch telefon art. 267 kk
    Date: Fri, 1 Aug 2008 11:37:38 +0200
    <k7mmxmvmqcgc$.dlg@piki.fixed> <p...@r...org>
    <cd2iztio2li8$.dlg@piki.fixed> <p...@r...org>
    <7...@n...lechistan.com>
    <jkc89dcyr6si.1xomom1tq0sky$.dlg@40tude.net>
    <f...@n...lechistan.com>

    On Thu, 31 Jul 2008, Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL
    >
    > Organa ścigania nie mają immunitetu, jeśli jeszcze tego nie wiesz.

    Za to przypadki skazania na grzywnę 50 zł (kiedy popełniający te
    same wykroczenia kierowca ściganego pojazdu dostał coś 600 zł)
    czy podobnie to szło - na coś wskazują.
    Mam na myśli konkretny fakt - skupienie się na wyciśnięciu
    z jednego "podejrzanego" maksymalnej ilości wykroczeń, zamiast
    natychmiast ukrócić jego wyczyny, kosztem puszczenia płazem
    tego samego iluś innym - i koniecznością łamania przy tym
    przepisów samemu (przez policjanta, mimo że nie wolno).

    pzdr, Gotfryd