  • Data: 2008-07-31 20:35:09
    Temat: Re: Podsluch telefon art. 267 kk
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Nie zrozumiałeś. Mówię o ograniczeniu pokus, którym może się nie oprzeć
    > władza. Mówiąc wprost: o ograniczeniu tego pieprzonego Lewiatana.

    Pamiętaj, że wątek zaczął się od osoby prywatnej. Możesz wprowadzić
    dodatkowe zakazy/kary w ustawie o policji i podobnych, ale co ma
    wspólnego z "Lewiatanem" zwyczajny zazdrosny mąż?

    [ciach]

    > Wiesz co, jakby ludzi łamali kołem na przesłuchaniu to pewnie
    > wykrywalność byłaby jeszcze większa.

    Nie. Bo człowiek łamany kołem powie cokolwiek, byle by tylko zadowolić
    przesłuchujących.

    Czyli np. przyzna się do przestępstwa, którego nie popełnił, a prawdziwy
    przestępca będzie hasał na wolności.