eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodróbkiRe: Podróbki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "NoMAD" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podróbki
    Date: Fri, 17 Oct 2003 23:44:38 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 16
    Sender: l...@o...pl@80.51.57.132
    Message-ID: <bmpns6$21h$1@news.onet.pl>
    References: <bmmpac$g8t$1@news.onet.pl> <bmopvp$7qo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bmpj9h$sai$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.57.132
    X-Trace: news.onet.pl 1066427078 2097 80.51.57.132 (17 Oct 2003 21:44:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Oct 2003 21:44:38 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:170602
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bmpj9h$sai$2@inews.gazeta.pl...
    > Nie ma obowiązku oznaczania wyrobów znakami firmowymi. Jest obowiązek
    > oznaczyć nazwą wytwórcy i podać atest. nie pamiętam, co jeszcze ma być na
    > etykiecie, ale na pewno nie musi być jakiegoś logo. Nazwy perfum nie można
    > używać tylko o ile nazwa ta jest chroniona prawem. A więc zarejestrowana w
    > urzędzie patentowym. Wówczas wniosek o ściganie może złożyć osoba, która
    > ma prawo do wyłączności tego znaku i od jej wniosku jest uzależnione
    > działanie Policji. Co do zapachu, to trudno jest zapach zatrzeć, albowiem
    > z tego co wiem nie ma możliwości indywidualnej identyfikacji zapachu. Po
    > prostu jak stwierdzić, że ten zapach jest identyczny z innym?

    Najprawdopodobniej analiza chemiczna. Albo tresowanymi psami :-)))


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1