  • Data: 2005-06-27 11:42:03
    Temat: Re: "Podrobiona" legitymacja i PKP :((((
    Od: Meklar <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pozwolicie, że podepnę się z pytaniem dość podobnym?

    Bronię się niedługo (dokładnie czwartego lipca i już się boję ;) ) i mam
    z tym jedno pytanie:

    Czy studentem jestem do obrony czy do oddania legitymacji? Jest to dla
    mnie ważne dlatego, że dość często podróżuje na dość dużych
    odległościach (raz/dwa razy na tydzień po >300km PKP).

    W dziekanacie oddając papiery miałem dokument (karta rejestracji pracy)
    w której było miejsce z datą i podpisem ("legitymacje złożył/a
    dnia..."), z czego wnioskuje, że moja legitymacja jest ważna do czasu
    jej złożenia, co jest wymagane przy odbiorze dyplomu. Samo rozdanie
    dyplomów będzie pewnie w sierpniu (to zależy przede wszystkim od
    studentów). Chciałbym jednak upewnić się czy mogę sobie spokojnie
    jeździć pociągami po obronie ale przed odebraniem dyplomu :)

    Pozdrawiam
    Meklar