eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodpis elektroniczny. › Re: Podpis elektroniczny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    newsfeed01.sul.t-online.de!newsmm00.sul.t-online.de!t-online.de!news.t-online.c
    om!not-for-mail
    From: "e-zop" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podpis elektroniczny.
    Date: Mon, 24 Nov 2008 19:25:25 +0100
    Organization: T-Online
    Lines: 23
    Message-ID: <ggeriv$fj2$02$1@news.t-online.com>
    References: <ggeos9$rfj$1@news.onet.pl> <ggeq44$1a8$2@news.onet.pl>
    <ggeqef$2rh$1@news.onet.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.t-online.com 1227551136 02 n15970 lADYloE1qc+NQJz 081124 18:25:36
    X-Complaints-To: u...@t...de
    X-ID: ZRNvAqZBQecbXjyFf1e+Lqxg02L5nrVrojZ9KnFj6XXhDlU7hpoA8-
    In-Reply-To: <ggeqef$2rh$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:564730
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ggeqef$2rh$1@news.onet.pl...
    > Robert Tomasik pisze:
    >> Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:ggeos9$rfj$1@news.onet.pl...
    >>
    >> To normuje umowa cywilno-prawna pomiędzy Wami. Skoro wyraziłeś zgodę na
    >> taką jej treść, to nie bardzo widzę podstawę do ewentualnych protestów.
    >
    > Problem dotyczy bardziej kogoś, a nie dokładnie mojej osoby.
    > Ale po krótce to wygląda tak, że zestaw instalacyjny czytnika karty
    > zainstalował się błędnie (instrukcja nie była zgodna z dostarczonym
    > oprogramowaniem) na komputerze i dopiero po interwencji tej firmy od
    > której zestaw został zakupiony zaczęło to działać. Niestety, panie, które
    > to obsługiwały zdążyły (aplikacja nie działała prawidłowo) wpisać błędnie
    > PIN, po czym kombinując dalej sięgnęły po PUK... i po sprawie...
    >

    ...nooo tooo jaki masz problem ?
    Bierz sie za Panie...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1