  • Data: 2008-11-24 18:11:50
    Temat: Re: Podpis elektroniczny.
    Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ggepoa$tb1$1@news.onet.pl...

    > Powiedział co wiedział i zamilkł
    > Z mojej strony zwykła niewiedza w kwestii gdzie co wpisać...
    > Ale przyrąbąć drugiemu to podstawa tego kraju...

    Wcale nie chcialem Ci "przyrabac".
    Wiele firm tak robi: ze podstawowa usluga jest tania, ale...kazde odhylenie
    od normy kosztuje.
    NP.: przypomnienie o zaleglej platnosci: 30 zl.

    Dlatego trzeba czytac umowy DO KONCA ! Razem, z tym, co malymi......itd...

    A krotka pamiec zawsze kosztuje...pomaga: notes, albo pigulki czosnkowe.