  • Data: 2006-05-12 11:45:06
    Temat: Re: Podpis a prawo
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Joten napisał(a):
    > Użytkownik "Konrad Rokicki" <r...@w...pl> napisał w wiadomo?ci

    > Jest to jakies wyjscie, niemniej troche niebezpieczne - znajac to, jak PP
    > traktuje przesylki.

    Nie wiem czego się obawiasz. Przecież umowa nawet jak zaginie (a jednak
    ginące przesyłki należą do mniejszości) to można ją wydrukować i wysłać
    ponownie.

    Sam wielokrotnie podpisuję umowy o dzieło zdalnie: drukuję w 2 egz.
    podpisuję oba, wysyłam. Druga strona podpisuje, odsyła mi jeden egzemplarz.

    Poza tym, chyba nic nie stoi na przeszkodzie żeby wysłać skan podpisanej
    umowy, a nawet potraktować e-mail jako umowę (tutaj dużą rolę ma kwestia
    zaufania stron do siebie). Ostatecznie umowa może być nawet ustna.

    Pisemny musi być tylko rachunek do umowy, który wysyłasz zlecającemu i
    na podstawie którego otrzymujesz wynagrodzenie.

    p. m.