  • Data: 2012-07-12 11:59:21
    Temat: Re: Podniesienie płyty grobowej
    Od: "Samhow" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na wstepie wyrazy wspolczucia za utrate bliskiej osoby.
    Teraz do meritum. Nie wiem czemu w Polsce ludzie wszystko chca robic sami.
    Rozumiem, ze nie ma kasy ale czy naprawde 600 pln przy "Twoim temacie" to
    taka fura pieniedzy? Ile razy w roku musisz takie kwoty wydatkowac na takie
    sprawy? Moim zdaniem nie warto robic taka oszczednosc. Zaplac jak mowia i
    miej wszystko z glowy. Pochyl glowe nad bliskimi, przypomnij sobie chwile z
    nimi etc.

    ps. Znajomy dentysta co 3 dni sam przywozi sobie do domu 15 butli z woda
    oligocenska, kumpel prawnik sam robi sobie trawnik (potem go bedzie kosil,
    podlewal, odchwaszczal, walczyl z mrowkami etc.). Jeden juz nie czuje
    kregoslupa (wiadomo praca dentysty to 8-10h w pochylonej pozycji), drugi nie
    ma na nic czasu ani ochoty bo jest taki zrypany praca i ogrodem.
    Ja w ub. roku wzialem do pomocy goscia (takiego osobistego asystenta) i gosc
    za kilka stow miesiecznie zalatwia rozne sprawy (ogrod, naprawy przy domu,
    odprowadzenie auta do warsztatu etc.).