  • Data: 2012-07-21 21:18:32
    Temat: Re: Podniesienie płyty grobowej
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Jul 2012 18:38:14 +0200, Dominik Kubiczek napisał(a):

    > podniesienie płyty przed pogrzebem
    [..]
    > nakrzyczano na mnie, że nie mam takiego prawa, to jest nielegalne, za to
    > grozi sąd.
    [...]
    > Pytanie do Was czy rzeczywiście złamałbym prawo, jeśli we własnym
    > zakresie podniósłbym płytę?

    Cmentarz komunalny to chyba jakaś jednostka urzędu miasta więc może
    podlega pod informacje publiczną? Wtedy możnaby wysłac pismo z pytanie na
    jakiej podstawie tak twierdzą.

    Z tego co pamiętam gdy miałem podobne sprawy to podniesieniem płyty
    zajmował się zakład pogrzebowy. Pamiętam, że bywały różne dziwne opłaty
    na rzecz cmentarza ale nie tyle.