  • Data: 2007-11-02 15:22:16
    Temat: Re: Podłaczenie do sieci WiFi bez zabezpieczeń
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Nie wiem skąd masz taką definicję, ale w sumie nieważne - abonament się
    > łapie, nawet ta "konstytucyjna realizacja" pewnie się mieści (w ujęciu
    > naszej konstytutki, w której wszystko się mieści).

    Z wyroku o którym wspominałem.

    > No to jest ustawa. A plik na www to pogląd organu konstytucyjnego na
    > temat zakresu ustawy.

    Już raz sobie rada na www określała wysokość abonamentu, niestety tylko
    do czasu. Moim zdaniem obecna sytuacja niewiele się od tamtej różni.

    > To troszkę jak z prezydentem, który mówi "niech Donald przyniesie mi
    > umowę koalicyjną". Co mu zrobią jak się zaprze?

    Nic. Przecież on może teraz zgodnie z Konstytucją powołać dowolną osobę
    na premiera. Nawet brata. W szczególności może powiedzieć, że powoła
    tego, co pokaże umowę na większość.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak