  • Data: 2007-11-03 12:06:59
    Temat: Re: Podłaczenie do sieci WiFi bez zabezpieczeń
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Pogląd wyrażony przez jakikolwiek organ nie jest źródłem prawa, natomiast
    > ówczesna uzurpacja była rzekomym źródłem prawa.

    No przecież ja cały czas o tym mówię! Obecnie pogląd wyrażony przez
    Radę, jakoby "urządzenie, którego głównym przeznaczeniem nie jest odbiór
    programu" nie było odbiornikiem, również nie jest źródłem prawa, zatem
    należy go olać. Żródłem prawa jest ustawa, która mówi że odbiornikiem
    jest *każde* urządzenie, które "jest techniczne dostosowane do odbioru
    programu". Za używanie[1] każdego takiego urządzenia trzeba opłacać
    abonament (bo tak każe ustawa), niezależnie od tego że Rada na www
    ogłasza coś innego. I naprawdę nie ma znaczenia, że Rada działa na
    "korzyść" podatnika, ograniczając zakres przedmiotów podpadających pod
    abonament.

    [1] Oczywiście używanie do odbioru, a nie w charakterze podstawki pod
    doniczkę.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak