  • Data: 2006-07-05 15:14:21
    Temat: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Od: "enwy" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e8gjhe$4ao$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To że napiszę w doniesionemu że zgłaszam tylko podejrzenie popełnienia
    > przestępstwa nic nie zmienia. Za zawiadomienie należy uznać każdy
    > skuteczny sposób udzielenia organom powołanym do ścigania informacji o
    > niepopełnionym przestępstwie. Brak obiektywnych podstaw i można
    > przypisać zawiadamiającemu umyślność.

    Wydaje mi sie, ze nie rozumiesz jakie jest sedno dyskusji, a to co napisales
    powyzej nie ma zdnego logicznego sensu a tymbardziej odniesienia do sedna
    sprawy. Szkoda wiec mojego czasu na tak bezprzedmiotowa dyskusje. Proponuje
    poczytac troche komentarzy z czesci ogolnej kk i z procedury.

    > Jednak spotkania z psychologiem to co innego niż spotkanie z biegłym
    > (nawet psychologiem) w sytuacji toczącego się postępowania karnego.
    > Inaczej działa to na dziecko.

    A co widziales taka rozmowe, ze wiesz?