  • Data: 2006-07-05 15:17:44
    Temat: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: enwy [Wed, 5 Jul 2006 16:23:28 +0200]:

    > Przeciez dziecko i tak sie spotyka z psychologiem! Wiec
    > biegły tutaj sytuacji nie pogorszy

    Tutaj biegły akurat głównie by polepszył mam wrażenie. Tylko
    sęk w tym, że może być już za późno na cofnięcie paru spraw.

    To konkretne dziecko nadal niemal mieszka z podejrzanym, nie
    zmieniło kompletnie stosunku do niego, nadal samo przybiega
    żeby się przytulić, przynosi zeszyty żeby wspólnie cośtam w
    nich porobić, jest nadal przy nim wesołe, otwarte i nie mam
    najmniejszych podstaw uważać, że stała mu się z jego strony
    jakakolwiek krzywda. I tak jak wspomniałam, w tej konkretnej
    grze jest jeszcze jeden gracz, co do którego sytuacja jest
    diametralnie inna. Zgodnie z opinią zewnętrznego psychologa
    specjalizującego się w aberracjach seksualnych, sytuacja
    jako taka mogła mieć miejsce, ale mogła też zostać przez
    małą przeniesiona z faktycznego molestującego na kogoś, kogo
    dziewczynka się nie boi. Z jednej strony może chcieć o tym
    mówić, z drugiej bać się powiedzieć kogo to dotyczy. I ten
    wątek wyjaśniony nie został.

    Tyle prywaty w tym wątku :>

    Kira

    --