  • Data: 2011-08-03 19:07:52
    Temat: Re: Podawanie zadłużenia piętra
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/3/2011 1:48 PM, WM wrote:

    > Pod warunkiem, że wiadomo jaki procent lokatorow nie wpłaci na bieząco.

    a po co?
    jak ktos trzyma kase na zero, ze stowa mniej powoduje niewypłcalnosc to
    powinien zostac wywalony od razu bo sie nie nadaje.
    Ile osob nie placi regualrnie to chyba mozna bez problemu policzyc w
    ciagu 5 sekund.

    > A i tak podwyżki czynszu są z pewnym opoznieniem.

    jak wyzej.

    > Podwyżka czynszu jest tak czy inaczej przerzuceniem
    > dodatkowych kosztow na niewinnych czlonkow spoldzielni.

    a sciagane dlugi tudziez eksmitowany delikwent jest przelaniem kasy z
    powrotem rowniez na niewinnych czlonkow spoldzielni.

    > Czemu zaraz komercyjne?
    > Nikt nic darmo nie daje.

    no, za darmo nie, po to sie wnosi opłaty ustalony na takim poziomie, aby
    za niedarmo nie trzeba bylo brac.

    > Popatrz, a kiedys wystarczyla Syberia.

    juz zajeta.