  • Data: 2011-08-03 15:36:43
    Temat: Re: Podawanie zadłużenia piętra
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pendrive <P...@d...pl> napisał(a):

    > nie do konca, ustosunkowalem sie do fragmentu
    > "jak ktoś ma czyste sumienie to mu nie przeszkadza "

    W Twoim przypadku powinni podawać zadłużenia w podziale na piony.

    Kolega z pracy powiedział, że u niego w spółdzielni osoby,
    które stać na czynsz, nie płacą go, traktując zadłużenie
    jako nieoprocentowaną pożyczkę.
    Procenty karne są naliczane na osobnym koncie
    i w przypadku zobowiązania do całkowitej, jednorazowej spłaty długu,
    karne odsetki, mogą decyzją prezesa podlegać umorzeniu.
    Uważam, że nie powinno się ukrywać takich osób przez rozmywanie
    odpowiedzialności na niewinnych.

    Bo całość ma jeszcze drugą stronę medalu.
    Jeżeli w kasie są długi, to spółdzielnia musi brać
    oprocentowaną pożyczkę w banku na potrzeby bieżące.
    Kto spłaca te procenty? Oczywiście wszyscy spółdzielcy.

    Wszystko to podobno się dzieje w zgodzie z prawem.
    To ja dziękuję za takie prawo, wolę zwykłą ludzką sprawiedliwość.