  • Data: 2006-04-13 15:14:11
    Temat: Re: Podatnicy zapłacą alimenty za gwałt...?!
    Od: "arturo" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - Nie żałuję urodzenia syna. Kocham go. Ale to ja powinnam
    > zdecydować, czy chcę go urodzić. Skoro to prawo decyzji mi odebrano,
    > państwo powinno mi pomóc - mówiła w październiku zeszłego roku
    > "Gazecie".

    w ten sposob to kazda kobieta, ktora rodzi ponosi szkode w sensie
    finansowych
    konsekwencji ciazy i urodzenia dziecka. Mamy nadzieje, ze synek bedzie
    mnie wyrozumialy dla swojej mamusi, ktora zostawila tak duzo dowodow
    swojej specyficznej milosci, ktora chciala go abortowac i nie omieszka jej
    tego odwzajemnic ...