    From: "Redek" <d...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podatek od nieruchomości - ciekawostka?
    Date: 4 Oct 2004 14:28:16 +0200

    > Z punktu widzenia prawa jestescieodpowiedzialni SOLIDARNIE, tzn i on iPan ma
    > placic.
    > Jedynie urzedu nie interesuje kto wplaci.
    >
    > A gosc ma z czego zaplacic bo MA MAJATEK..(owa nieruchomosc)

    Ma majątek, ale mieszka w nim a utrzymuje się oficjalnie z pomocy z opieki
    społecznej. Gdyby prawo było sprawiedliwe obciążony zostałby tylko jego majątek
    (pół roku temu przeprowadzono podział) jednak prawo zamierza się również na
    moją połowę gdzyż zaległości obejmują okres współwłasności. Jak mogę w imię
    prawa egzekwować od kogoś należność będąc oficjalnie współwinnym - nie tylko z
    punktu widzenia samego urzędu ale i prawa. Jaki sąd mnie wysłucha? Największy
    szkopuł w tym, że ja mam oficjalne dochody a on nie. Moja wypłata jest
    niewielka ale jest i to urzędowi wystarcza.