  • Data: 2007-10-20 07:41:04
    Temat: Re: Podatek VAT od wynagrodzenia prawnika
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Oct 2007 21:04:51 +0000, zzuziaczekk napisał(a):

    > Doradźcie mi proszę czy ja powinnam płacić
    > jakiś podatek od kwoty którą ona otrzymała, i jeśli nie co mogę w
    > takiej sytuacji zrobić? Już nawet nie chodzi o to 500 zł tylko o sam
    > fakt...

    Rozumiem, że te 500 zł to wpis? No to są Twoje pieniądze i nawet jeśli
    Pani mecenas ma zapłacić jakiś podatek od tych 2,4 tys. to oczywiście, że
    powinna to zapłacić z własnej kieszeni, a nie ze zwrotu wpisu.

    Pewnie na pełnomocnictwie nie zastrzegłaś, że nie obejmuje ono przyjęcia
    zasądzonych kwot, ale kto by o tym pamiętał, skoro wzory podsuwane przez
    kancelarie słowem o tym nie wspominają...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/