  • Date: Tue, 02 Mar 2004 20:00:35 +0100
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podanie nazy serwisu i napis NIE POLECAM!

    On 02/03/2004 15:07, Kamil K. wrote :

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > napisal jeszcze ze moja strona ma charakter informacyjno-komercyjny wiec
    > podlegam pod paragraf o nieuczciwym zwalaczaniu konkurencji. wg niego link
    > do sklepu na mojej stronie jest wystarczajacym powodem zeby zakwalifikowac
    > moja strone jako komercyjna... napisze mi ktos jak mam kolesia splawic ? :)

    Standardowo. "Uprzejmie informuję, że sądem właściwym ze względu na
    miejsce mojego zamieszkania jest Sąd Rejonowy w <wstaw nazwę miasta>.
    Dalszą korespondencję proszę kierować, listami poleconymi, na mój adres
    kontaktowy." ;-)
    Amerykanie mówią w takiej sytuacji "So sue me!"

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Fear not those who argue but those who dodge. (Marie Ebner von