  • Data: 2011-08-27 06:37:27
    Temat: Re: Podać numer samochodu?
    Od: "Psot" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    news:vmzgphrqptut$.3q4vogbyv24w.dlg@40tude.net...

    > Stary, złośliwy dziadyga z przerostem ego.

    > http://lmgtfy.com/?q=polactwo
    >
    > AK

    Dziadyga? Złosliwy? Dopowiedz coś jeszcze bo się nierówno oplułeś.
    A co do linka to g wart...Daje do zrozumienia , że jest jakiś dziwoląg
    dzienikarz który napisał książkę [nie wiem jaki nakład, ale z pewnością
    kupił kurdupel i świta], i tenże udawadnia , że jedyny wolny dziennik w
    Polsce jest źródłem zła...Sądzę, że wolałby pismo moherowe...
    Ale to mi nie tłumaczy wpisu i stąd było moje pytanie...
    A swoją drogą toś się sfrutrował, że skierowałeś taki atak na mnie...Nie
    prowadzisz czasem samochodu z krzyżem na szybie?

    Psot