eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta 'zgubiła' przesyłkę › Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
  • Data: 2010-11-25 17:08:29
    Temat: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Papuso Smerfo napisał:
    > Órzytkownik "Roman Rumian" napisał:
    >> koleżanka ma problem: kupiła rzecz za 160 zł na Allegro i wybrała
    >> przesyłkę litem poleconym priorytetowym.
    >> Sprzedawca wysłał towar, ale Poczta Polska 'zgubiła' go.
    >> Podpisując dzisiaj oświadczenie na reklamacji dowiedziała się, że będzie
    >> odszkodowanie, ale tylko około 100 zł. Co można w tej sytuacji zrobić ?
    >> Do kogo się zwrócić ?
    >
    > jesteś pewien że przesyłka została wysłana?:O)
    > może najpierw zażądaj od sprzedawcy wysłania ksera dowodu nadania paczki,
    > jeśli sprzedawca odmówi to znaczy że nie wysłał i kłamał i zgłoś
    > oszustwo na
    > policję:O)
    >

    Skoro podpisała oświadczenie na reklamacji, to jest pewna że przesyłka
    została wysłana i reklamowano jej niedoręczenie i poczta tą reklamację
    rozpatruje co byłoby niemożliwe bez wysłania tej przesyłki.

    Oczywiście ma prawo zażądać dowodu nadania paczki - ale jak już
    napisałem samo postępowanie reklamacyjne stanowi ten dowód.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1