eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta 'zgubiła' przesyłkę › Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 25 Nov 2010 18:08:29 +0100
    From: cyklista <c...@k...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.15) Gecko/20101027
    SeaMonkey/2.0.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
    References: <icjuna$a57$1@news.agh.edu.pl> <icm3s6$bhs$3@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <icm3s6$bhs$3@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 31
    Message-ID: <4cee9873$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.223.235
    X-Trace: 1290705011 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22812 83.11.223.235:18192
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:660375
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Papuso Smerfo napisał:
    > Órzytkownik "Roman Rumian" napisał:
    >> koleżanka ma problem: kupiła rzecz za 160 zł na Allegro i wybrała
    >> przesyłkę litem poleconym priorytetowym.
    >> Sprzedawca wysłał towar, ale Poczta Polska 'zgubiła' go.
    >> Podpisując dzisiaj oświadczenie na reklamacji dowiedziała się, że będzie
    >> odszkodowanie, ale tylko około 100 zł. Co można w tej sytuacji zrobić ?
    >> Do kogo się zwrócić ?
    >
    > jesteś pewien że przesyłka została wysłana?:O)
    > może najpierw zażądaj od sprzedawcy wysłania ksera dowodu nadania paczki,
    > jeśli sprzedawca odmówi to znaczy że nie wysłał i kłamał i zgłoś
    > oszustwo na
    > policję:O)
    >

    Skoro podpisała oświadczenie na reklamacji, to jest pewna że przesyłka
    została wysłana i reklamowano jej niedoręczenie i poczta tą reklamację
    rozpatruje co byłoby niemożliwe bez wysłania tej przesyłki.

    Oczywiście ma prawo zażądać dowodu nadania paczki - ale jak już
    napisałem samo postępowanie reklamacyjne stanowi ten dowód.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1