    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta - pełnomocnictwo na firmę
    Date: Fri, 11 Jul 2008 23:28:55 +0200

    Dnia Wed, 9 Jul 2008 14:19:14 +0200, fotografffffff napisał(a):

    > Witam,
    > mam pytanie związane z Pocztą Polską. Jak nie raz czytałem, żądają oni
    > jakiegoś płatnego u nich pełnomocnictwa, podobno jednak bezpodstawnie. W
    > archiwum grupy znalazłem, że wystarczy zwykłe pełnomocnitwo. Moja sprawa
    > jest trochę inna bo potrzebuję odbierać awiza na firmę moich rodziców. Co
    > potrzebuję, żeby zrobić to jak najszybciej i jak najprościej? Nie ma czasu
    > latania po pocztach i notariuszach, rodzice za kilka dni wyjeżdżają. Firma
    > jest zarejestrowana pod tym samym adresem pod którym mieszkam.
    > Pozdrawiam

    Co do zasady Poczta zdaje się (przy braku zastrzeżenia) wydaje
    korespondencję każdemu kto wykaże, że ma ten adres co na przesyłce (z
    pewnymi wyjątkami np. sądowe, prokuratury itp.), więc może zaświadczenie o
    tymczasowym zameldowaniu ?
    Jednak nie praktykowałem tego więc nie wiem...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Foto Nowy Dwór Mazowiecki: http://tiny.pl/nvb4