    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta otrzyma nasze dane osobowe
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 26 Apr 2020 11:59:44 GMT

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Ale w którym dokładnie miejscu powiedział, że mamy łamać prawo i po
    > prostu przestać płacić?

    Nie powiedział wprost ale dokładnie taki był wydzwiek.

    Nie mozna polityków rozliczac ze słowek, bo wtedy nawet mianowanie
    Maciarewicza na ministra MON moze sie okazać ze było od poczatku
    zapowiadane bo jak mowili ze będzie Gowin to gdzies tam pojawiło się np
    "najprawdopodobniej".

    Słowa Tuska były jasne - rezygnujemy z abo.
    Nie zrobili tego i moim zdaniem to był ich najwiekszy błąd.
    Bo to detal ale po pierwsze upierdliwy i niepotrzebny a po drugie bardzo
    dobitnie pokazywał ze obiecali a nie zrobili.
    IMO gdyby w odpowiednim momencie anulowali abo i dali jakies moratorium
    dla tych co wczesniej nie płacili to by nadal rzadzili.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka