eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta głosowa - czy to nie kolejny dialer-przekręt telekomów?Re: Poczta głosowa - czy to nie kolejny dialer-przekręt telekomów?
  • Data: 2003-04-27 23:38:49
    Temat: Re: Poczta głosowa - czy to nie kolejny dialer-przekręt telekomów?
    Od: "Lukasz P." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "madzia" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b8hipo$kom$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "A.Kaniewski" <b...@h...com> napisał w wiadomości

    > darmo",
    > aktywowanie poczty jest za darmo,za darmo sie ja odsluchuje.Nikt nie
    > uprzedzal dzwoniacych na komorki,ze wlaczy sie poczta.Nikt nie informuje
    > dzwoniacego, ze nr pod ktory dzwoni ma automatyczna sekretarke.
    > Pretensje miej do osoby, do ktorej dzwonisz,po co jej poczta,po co jej
    > automatyczna sekretarka itd.
    > Poczte w TPSA aktywuje sie samemu poki co.
    > magda

    A mnie odwiedzil az jakis pan. Dzwonek do drzwi, stoi gosc z
    identyfikatorem.
    - Dzien dobry, Telekomunikacja Polska, w domu jest telefon?
    - Jest
    - Gdzie?
    - Tutaj (gosc wchodzi, bierze sluchawke do reki i zaczyna gdzies dzwonic)
    - Przepraszam, ale o co wlasciwie chodzi?
    - Aaaa - gosc wyciaga jakas ulotkie i mi ja wrecza - chodzimy i uruchamiamy
    poczte glosowa
    - Ale ja nie chce poczty glosowej.
    - Dlaczego?
    - A co to pana obchodzi? (zabieram mu sluchawke)
    - Ale dlaczego, przeciez to jest za darmo?
    - Nie chce i juz. Do widzenia.
    I wyprosilem niemilego pana z mieszkania... jeszcze na odchodne zagrozilem,
    ze sie poskarze gdzie trzeba. I tak sie pozno zorientowalem o co chodzi (w
    ogole dziwie sie, dlaczego go wpuscilem do chaty. ale wszystko dzialo sie
    tak szybko ;-) myslalem ze jakas kontrola czy cus... Ale widzac taki sposob
    dzialania, to 90% sasiadow w mojej klatce ma juz poczte glosowa, czy im sie
    to podoba czy nie...
    ech... TP

    -
    pozdrawiam