eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta Polska - moze ktos wie co sie w takich przypadkach robi? › Re: Poczta Polska - moze ktos wie co sie w takich przypadkach robi?
    From: "Grzegorz" <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska - moze ktos wie co sie w takich przypadkach robi?
    Date: Thu, 29 Aug 2002 14:11:23 +0200

    "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> napisał(a) tak:

    > W sumie moglabym pojsc na poczte i op... te baby co tam siedzxa, ale co to
    > da? Najgorsze jest to ze nie mam zadnych dowodow nadania ani niczego
    > takiego, bo przy zwyklych listach czegos takiego sie nie praktykuje.

    Kradzieże na Poczcie to niestety częste zjawisko. Niedotrzymywanie terminu
    jeszcze częstsze zjawisko. Jest sezon urlopowy, doręczyciele się zastępują
    etc. Może jeszcze dojdzie.

    Na reklamację nie ma najmniejszej szansy bez dowodu nadania. Przecież w ten
    sposób nic nie wysyłając możnaby nacigać Pocztę na fikcyjne odszkodowania -
    nie ma szans.

    Niestety musisz nadawać poleconym. W razie zaginięcia lub kradzieży jest
    odszkodowanie ok. 100 zł bez podania wartości.

    Grzegorz