eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta Polska :-(Re: Poczta Polska :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Poczta Polska :-(
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <q9mpmf$84i$1@news.icm.edu.pl>
    <9...@t...no1>
    <5cbf455b$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 24 Apr 2019 07:31:11 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5cbf455b$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <5cbff4a0$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.233.121
    X-Trace: 1556083872 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 521 5.173.233.121:26362
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:783158
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-04-23 o 19:03, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 23.04.2019 o 12:50, Queequeg pisze:
    >> Animka <a...@w...pl> wrote:
    >>
    >>> Jak to jest, że list odebrałam na poczcie 11.04.2019 r. , a dzisiaj,
    >>> tzn. 23.04.2019 r. otrzymałam wydrukowane (powtórne) awizo z numerem
    >>> przesyłki, że tej przesyłki nie odebrałam. Idiotów sobie z ludzi robią,
    >>> czy co? 12 dni do tyłu!
    >>
    >> Idź, domagaj się wydania przesyłki. Nie przyjmuj wyjaśnienia, że zagubiona
    >> lub że już odebrana.
    >>
    > I jak już nie przyjmie tego wyjaśnienia - zresztą o tyle bz sensu, że to
    > prawda - to niby czego oczekujesz? Jakoś cudownie dadzą jej drugą taką samą?

    Oczekuje, że dostanie zaświadczenie, że przychodzi z awizo, zeby
    odbierać przesyłki
    i jeżeli czegoś nie odebrała, to jedynie wina Poczty a nie jej.
    Jak się trochę poawanturuje, złoży skargę pisemną, to zadzwoni do niej
    kierownik placówki i przeprosi i przez kilka tygodni będą ją traktować
    normalnie
    (do czasu zmiany listonosza z rejonu) - więcej bym nie oczekiwał.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1