    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta
    Date: Thu, 23 Oct 2008 15:47:18 +0200

    Ajgor pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli na przyklad listonosz moze sobie wziasc do domu cala poczte ze swojego
    > rejonu, pozniej siedziec i czytac z rodzinka wszystkie listy, bo i tak nikt
    > za to nie odpowie?

    Jeśli nie zostanie złapany, to tak. Aczkolwiek wzięcie całej torby
    może być łatwo wykryte. Niemniej jednak listonosz może brać sobie po
    jednym liście dziennie i w szczęściu doczekać emerytury. Oczywiście jest
    to niezgodne z prawem, ale może być trudne do wykrycia i udowodnienia.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz