  • Data: 2008-01-26 21:38:23
    Temat: Re: Pobyt w szpitalu - Nie stawienie sie na rozprawie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Roki pisze:

    > Ja pytałem o miejsce w KPK mądralo.

    Oj, wyluzuj, bo ci żyłka pęknie ;) To żartobliwe czepnięcie się słówek
    było ;)

    A odpowiedź na swoje pytanie znajdziesz nie w KPK tylko w artykule 13
    prawa o ustroju sądów powszechnych. Paragraf 2 opisuje, czym się
    wydziały grodzkie zajmują. M.in. sprawami karnymi w trybie uproszczonym.

    > A poza tym to nie wiem może ja jestem niedouczony ale nie przypominam sobie,
    > żeby sąd grodzki miał wydział karny.......żeby w ogóle miał jakieś wydziały.

    Formalnie nie (zasadniczo to ten sąd grodzki jest wydziałem sądu
    rejonowego) ale w praktyce nierzadko części sądu/wydziału grodzkiego są
    podzielone ze względu na sprawy, którymi się zajmują.