  • Data: 2007-08-03 15:44:00
    Temat: Re: Pobyt stały i czasowy.
    Od: "WYTNIJ S...@P...WP" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > serio?
    > a jak to wydedukowales, bo ja o zmianie ustawy o ewidencji ludnosci nie
    > slyszalem.
    > obowiazek jest i jak narazie nikt nie zamierza tego zmieniac

    Otóż... dwa lata temu sprzedałem mieszkanie i naturalnie musiałem się
    wymeldować.Wtedy w urzędzie miasta w wydz. ew.ludności urzędniczka oznajmiła
    że należy jakis nowy adres ale obowiązku meldunku już nie ma.Z przyczyn
    niezależnych nie mogłem podać żadnego adresu który można by wpisac,zatem
    dow.osobistym (nowym) miałem wpis "bez zameldowania i stałego pobytu".Podczas
    wymiany paszportu trzeba było tylko czakać dłużej,dokładnie 52 dni.
    Trwało to 19 miesięcy.Pracowałem i pracuję,założyłem konto,otrzymałem karte
    kredytową....nigdy z tego powodu nie miałem problemów,nawet podczas rutynowej
    kontroli drogowej.Hee,nawet sprzęt AGD do nowego lokum kupiłem na raty.Po
    prostu podawałem -słownie-adres pod którym przebywam.Równiez w banku,jak i
    zakładzie pracy potwierdzono ze takiego obowiązku nie ma.
    Drugi przykład mojego kolegi.Od 2004 roku nie posiada żadnego adresu
    zameldowania ,pobytu stałego itd.Ma konto,kredyt ,pracuje na wysokim
    stanowisku,wymienił paszport,przekracza granice i żyje normalnie.
    Jak przeskrobiesz to i tak cie znajda :)