  • Data: 2005-11-09 01:30:37
    Temat: Re: Pobiłem człowieka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marks" <...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:dkrcr4$k91$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Inni już napisali, ale i ja dopiszę. Natychmiast zgłoś na Policję. I
    to z kilku powodów. Po pierwsze jeśli on zgłosi, to będzie Ci gorzej
    się bronić. Choć wiele przemawia na Twoją korzyść. Ty w końcu byłeś
    pod swoim domem, więc to on musiał przyjechać do Ciebie. Po jasną
    cho... przyjeżdżał? Po drugie, jeśli nawet gość nie złoży
    zawiadomienia, to nie wykluczone, że już nie jeden raz dał komuś po
    twarzy. Dziś trafiła kosa na kamień, ale jutro znowu kogoś zaatakuje.
    Po trzecie gość może wrócić pod Twój dom z kolegami. Jak zainteresuje
    się nim Policja, to będzie miał inne kłopoty, niż wybijać Ci szyby i
    rysować samochód.

    Biorąc pod uwagę, ze posta tego czytam w 2 godz. od opublikowania, to
    nie ma sensu, byś leciał teraz w nocy. Ale z samego rana, to jak
    najbardziej będzie na miejscu.