  • Data: 2013-12-14 14:55:29
    Temat: Re: Pobieraczek cd
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż... moje stanowisko, że prawo (karne!) powinno NAJPIERW brać pod
    > uwagę interes poszkodowanych (np. automatyczne zasądzenie naprawienia
    > szkody, chyba że poszkodowany sobie nie życzy :)) nie znajdują
    > zrozumienia :|
    >
    > Kara na firmę zadziała w końcu tak tak, że weźmie i zbankrutuje,
    > a udziałowcy założą najwyżej nową.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Tak się zastanawiam jaki masz stosunek do UE i do jej dyrektyw
    chroniących konsumentów przed tak bezczelnie prowadzoną oszukańczą
    działalnością???
    Przecież to jest jak nic zamierzone działanie w celu niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem. Na to jest paragraf i każdy gimnazjalista (a ci
    ostatnio sami prymusi i potrafią zaliczać testy) ;-) ) widzi o co tu
    chodzi i widzą kto tu est złodziej a kto nie.
    Wszak mamy opiekuńcze państwo nie tylko dla "elyt" i "inwestorów"