  • Data: 2008-08-09 15:50:06
    Temat: Re: Pobicie ??
    Od: "Troll" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grubianin" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g7kdjm$kte$1@news.wp.pl...
    > witanko
    >
    > ale jezeli przeciwnik tylko nadskakuje z golymi rekami
    > to trudno mowic o obronie koniecznej.

    wszystko zalezy od okolicznosci, jezlei z nich wynika ze niekoniecznie na
    tym sie skonczy a on przymierza sie do tego by po chwili zatakowac,
    mozan sie zaczac bronic.

    > przeciez z kosa na sztorc go nikt nie gonil

    nie ma znaczenia, to co pierd. wielmozny Pan ziorbo na temat orbony to bajki
    dla ludzi obejmujacych swym umyslem co najwyzej scenariusz
    telenoweli,poczytaj
    calosc dotyczaca obrony koniecznej na zbigniewziobro.org

    > wiec dla sadu bedzie to proste.

    niekoniecznie. Jako ciekawostka, teoretycznie przy ciagu epitetow
    keirowanych w moim keirunku moge dac Ci w pysk jezeli to Cie powstrzyma od
    kontynuowania zniewazania mojej osoby - w swietle prawa,

    P.