  • Data: 2017-04-17 21:07:10
    Temat: Re: PoRD pytanie
    Od: Michał <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.04.2017 19:18, witek wrote:

    > zwykle są mniejsze,
    > wysepka oddzielająca pas do skrętu w prawo jest mniejsza, lub jej nie
    > lub jest tylko w postaci powierzchni wylączonej z ruchu.
    >
    > Tu jest zdradliwie bo ten pas do skrętu w prawo jest dosyć daleko i tam
    > jeszcze jest górka.

    Więc jeszcze raz napiszę, że wszystko się rozbija o rozmiar
    wysepki. Gdyby miała 1m2 nikt by nie miał wątpliwości, że
    dostawczak mi ustępuje. Gdyby miała kilometr nikt by
    nie twierdził, że dalej stanowi jedno skrzyżowanie i dostawczak
    ma mi ustąpić. I pytanie jest takie czy da się wywieść prawnie
    czy dana wysepka jest jedynie wysepką, czy też jest już na tyle
    duża, że przestaje być częścią skrzyżowania. Dlatego pisałem o
    tym, że w definicji drogi jest min. 20m i można by się tego
    uczepić, ale nikt nie pociągnął tego wątku.

    Pozdr.
    Michał