  • Data: 2008-05-30 10:21:38
    Temat: Re: PoRD: Radiotelefon
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g1offn$9a7$1@news.onet.pl...

    > Też. Więc ci tłumaczę jak krowie na miedzy, że przez telefon rozmawia się
    > sprawach absorbujących, a z pasażerem nie.

    pitoisz jak potluczony, robisz jakies kretynskie zalozenia, aby poprzec
    swoje teoryjki
    otoz tlumacze ci jako komu dobremu, i przez telefon, i przez cb i z
    pasazerem, mozna rozmawiac i o dupie maryni i o sprawach niezwykle wazkich,
    ba, mozna sie nawet klucic z pasazerem, medium nie ma znaczenia tylko
    meritum rozmowy
    zapamietaj to sobie na cale zycie

    > Zaprawdę powiadam ci, bredzisz
    > jak potłuczony, a ponieważ strasz się mnie obrazić od kilku listów, to
    > PLONK.

    oj bredzisz bredzisz i nie strasz mnie swoja plonkownica, bo nie strasz mi
    ona, modl sie tylko chlopaku, aby ci twoi uczniowie nie wykopali tych twoich
    wypocin, bo resztki powazania u nich stracisz, a google nie rychliwe ale
    pamietliwe i bezlitosne, pamietaj o tym