  • Data: 2010-03-08 22:28:40
    Temat: Re: Po co się zmienia marki?
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Moja odpowiedź jest krótka: KGHM.
    >
    > --
    Wszyscy się pewnie domyślają, że zapewne zawsze komuś chodzi o otrzymanie
    osobistej sporej "premi"
    gotówkowej za podpisanie umowy sprzedaży czegokolwiek co jest państwowe i
    dochodowe.
    W ten sposób znikają fajne firmy a pozostają jedsynie "śmieci".

    Pomarańcza za pozwolenie TPsa na używanie swojego znaku skosiła pewnie
    miliardy zł i dalej doi - to taka
    forma "legalnego" nieopodatkowanego wyprowadzania zysku z Polski, wcześniej
    to samo zrobili z komórkami.
    France kiedy mu rząd RP z Kulczykiem sprzedawali TPsa był bankrutem i
    potrzebował pilnie dochodowej firmy
    na podtrzymanie swojej egzystencji - nie był żadnym inwestrem bo nie miał
    kasy.