eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Płyta jest integralną częścią gazety. Nie może być sprzedawana oddzielnie" › Re: "Płyta jest integralną częścią gazety. Nie może być sprzedawana oddzielnie"
  • Data: 2009-02-28 12:57:25
    Temat: Re: "Płyta jest integralną częścią gazety. Nie może być sprzedawana oddzielnie"
    Od: leon <l...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-02-2009 o 10:31:02 Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > Tak na poważnie kupiłem se jedną, i wziąłem na nią osobny rachunek by
    > móc pobić pianę na psp. Wkurzyło mnie to, że kod z ceną naklejono tak by
    > zakleić tekst, że płyty nie można sprzedawać ... i to, że wcześniej
    > gazety z płytą w *tym* sklepie nie dało się w żaden sposób nabyć (nie
    > było w punkcie obsługi również)

    A sprawdziles skad oni mieli te plytki? Przeciez je kasujac ulegaja
    zaksiegowaniu.
    Taki market to nie facet z bazaru, ktory nie musi udokumentowac
    pochodzenia swojego towaru.
    Wg mnie to po prostu plyty ze niesprzedanych zwrotow. Wydawnictwo po
    prostu je
    odsprzedalo dalej aby ograniczyc straty. Aby nie podnosic ceny nie
    wymieniono opakowan,
    tylko zalepili cena napis.

    leon