eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Płyta jest integralną częścią gazety. Nie może być sprzedawana oddzielnie" › Re: "Płyta jest integralną częścią gazety. Nie może być sprzedawana oddzielnie"
  • Data: 2009-02-28 12:49:29
    Temat: Re: "Płyta jest integralną częścią gazety. Nie może być sprzedawana oddzielnie"
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.0902281315490.3624@quad>:

    > On Sat, 28 Feb 2009, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Przecież to jest ewidentnie oszustwo - "wada ukryta". Prawna.
    > Celowo wprowadzona przez naklejającego kod.

    Mam znajomego, który trudni się naklejaniem i wielokrotnie dostawał
    zlecenia, żeby naklejkę umieścić dokładnie w określonym przez
    zamawiającego miejscu.

    Ba, zlecenie było łączone -- rozpakować gazetę z folii, oddzielić od
    niej płytę, nakleić naklejkę z ceną i kodem paskowym na płytę,
    zapakować w folię, dostarczyć do punktu wskazanego...

    Gdybyś chciał wiedzieć, kto zlecał... [1]

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]