    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Plyta cd
    <q7xoca459blx$.9m1ugr8jt5yw$.dlg@40tude.net> <6ptcN.8$Xs07.5@fx06.ams1>
    <ukv6ds$ue1$5$RTomasik@news.chmurka.net> <XmNcN.677$6tn9.482@fx01.ams1>
    <ul2ua3$32k0g$4@news.icm.edu.pl>
    <1d93pf8u9kuzl$.1elq359n2uzgt.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 12 Dec 2023 00:48:12 GMT

    On 2023-12-11, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Czytając te doniesienia, mam wrażenie, ze w miarę łatwe, i co więcej -
    > wymaga dopasowania kilkuset bajtów pliku.
    > wiec bedzie kot z wykwitem, albo nawet bez, bo dostawi sie gdzies poza
    > obszarem danych wyświetlanych.

    Nawet dupa-biegły, jak sie mu postawi wprost pytanie, który z tych 2ch
    plików o identycznym md5 jest autentyczny to chyba powinien zacząć
    drążyć i znależć te kilkaset bajtów, które są tam nie wiadomo skąd i po
    co.

    A może się przecież w ogóle nie dać umiescić za obszarem danych. A może
    się też nie dać umieścić w obszarze danych. Nie wiem czy pamiętasz jak
    kiedyś postowałem, chyba na pl.rec.foto, że mi zdjęcia poleciały w
    archiwum, i że to był dokładnie jeden bajt w obszarze danych.
    Wystarczyło aby po miejscu jego wystąpienia taki jpeg stawał się
    nieczytelny. To dobierz teraz te kilkaset bajtów tak, żeby miały sens z
    danymi i np. metadanymi. To nie jest tak, że możesz te kilkaset bajtów
    dystrybuować dowolnie. Format pliku ogranicza tę dowolność.

    --
    Marcin