    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plyta cd
    Date: Thu, 7 Dec 2023 15:30:47 +0100

    On Thu, 07 Dec 2023 10:33:46 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Jakby puściło to by puściło. Niewyważenie MZ.

    Strasznie duze te oscylacje.
    A zakładam, ze silnik wyważony, sama płyta wyważona, moze lekko krzywo
    zamocowana.
    Rezonans jakis?

    > Ostawiam, że propaguje się wtórnie od pęknięcia, któ(C)e nie jest przecież
    > głądkie, a siły odśrodkowe nadal działąją.

    Tak to jakoś wygląda, ale jak np zaczniesz rozciągać pręt, to sie
    zerwie w jednym miejscu, a nie kilku naraz.

    Tu jakby pękł materiał na brzegu, to powinno sie propagować pękniecie
    gdzies do srodka, a potem zacząc pękac od srodka po przeciwnej
    stronie.

    plyta-z-pegasusa-7504160

    > Wygląda mi na przegiętą. Od trzpienia spodziewałbym się pojedyńczego
    > pęknięcia.

    Przegieta mocno bedzie wyraźnie wygięta. A ta nie jest wcale.

    Jakos tak - wgrali własny system?
    No bo co innego ?

    J.