  • Data: 2023-12-07 11:33:46
    Temat: Re: Plyta cd
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-07, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tu masz lepiej widoczne:
    > https://youtu.be/zs7x1Hu29Wc?t=151
    >
    > wyglada na to:
    > a) plyta zaczyna sie bardzo wyginac ... niewywazona, czy juz cos
    > pusciło?

    Jakby puściło to by puściło. Niewyważenie MZ.

    > b) płyta rozpada sie w wielu miejscach naraz - normalnie to pekniecie
    > sie propaguje od jednego miejsca, ale reszta

    Ostawiam, że propaguje się wtórnie od pęknięcia, któ(C)e nie jest przecież
    głądkie, a siły odśrodkowe nadal działąją.

    > Jest gdzies fotka tej plyty?
    > https://tvn24.pl/polska/operacja-jaszczurka-zlamana-
    plyta-z-pegasusa-7504160

    > Plyta nie wygląda na przegiętą, a takie pekniecie na srodku moze
    > powstac od nakładania na zbyt duzy trzpien.

    Wygląda mi na przegiętą. Od trzpienia spodziewałbym się pojedyńczego
    pęknięcia.

    > Nie wiem jakie duze te pekniecia, ale wiekszosc danych z tej płyty
    > powinna dać sie odczytac, i to stotunkowo łatwo.

    Wygląda, że powinno.

    > Ciekawe jest te 800MB danych wgranych do telefonu Brejzy.
    > Jakis nowy Android ?

    W sensie, że zrobili mu upgrade? :)

    --
    Marcin