  • Data: 2005-06-24 07:20:38
    Temat: Re: Plus, Polkomtel, rozwiazanie umowy i problemy
    Od: "Kolec" <k...@4...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-6CDD86.23032423062005@gigaeth-gw
    .news.tpi.pl...

    > UOKiK juz sie wypowiedzial. A w URTiP to do kogo? I do kogo w PIHu i
    > dlaczego?

    UOKiK nieoficjalne już ma swoje zdanie ...oficjalnie musimy jeszcze
    poczekać!

    Oczywiście mimo iż Polkomtel wie jakie jest moje stanowisko ( zapłacę pod
    warunkiem korzystnego dla Polkomtela wyroku sądowego) co plus zaproponawał
    korzystne warunki spłat kary za zerwanie umowy ( biedni maja jeszcze
    nadzieje ze naciagnął pare osób)
    pozdrawiam
    Jacek