  • Data: 2005-06-24 00:14:50
    Temat: Re: Plus, Polkomtel, rozwiazanie umowy i problemy
    Od: "abdys" <a...@o...beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to znaczy sad polubowny?

    http://www.urtip.gov.pl/urtip/index.jsp?place=Menu02
    &news_cat_id=146&layout=1

    >Ja nie chce z nimi ugody, tylko chcialbym
    > sie poskarzyc na ich praktyki.

    federacje konsumentow jeszcze pozostaja... poza UOKIK

    > Co do sadow powszechnych to ostatecznosc. Nie stac >mnie na adwokata...

    Czekaj na ruch Polkomtela ;) moze nigdy nie nastapic ;)

    Na razie zasypalem ich pismami- reklamacjami jak to nazywaja- jak dotad 36-
    w odpowiedzi zawsze mi odpisuja ze wyczerpalem wlasnie mozliwosci
    reklamacyjne ale reklamacje rozpatruja ;) smieszne.... poza tym zauwazam ,
    ze w zaczynaja sie gubic powoli ;) osoby ktore te reklamacje rozpatruja, nie
    rozumieja tego co pisze ;) bo udzielaja odpowiedzi nie na temat ;) stad taka
    ilosc- bo za kazdym razem dokonuje szczegolowych i obszernych objasnien-
    czesto na 6-7 stron, niestety dostaje sprzeczne odpowiedzi - panienki z boku
    Plusa sa po prostu niekompetentne- bo jak to inaczej nazwac, jesli nie
    umieja odpowiedziec na pytania na ktore odpowiedzi sa czesto w ich wlasnym
    regulaminie ;) ...... o znajomosci prawa telekomunikacyjnego oczywiscie nie
    ma mowy- od "myslenia" maja dzial "prawny" od kopiuj i wklej panienki w
    dziale reklamacji ;)

    Pozdrawiam ;)