  • Data: 2003-03-06 09:33:41
    Temat: Re: Plomba gwarancyjna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Mar 2003, Yaboll wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news"
    >+ >
    >+ > Ponawiam pytanie z góry: czy IBM/HP/... opanowali produkcję
    >+ > *inną* technologią niż składanie ? A może ty rodzimej
    >+ > produkcji nie popierasz, cooooo ??? ;)
    >+ >
    >+ Widziales kiedys firmowy komputer klasy innej niz PC.

    Wyobraź sobie ;) Nie sądzę żeby taka licytacja do czegoś
    prowadziła, ale jak koniecznie chcesz... - ostatnio (w tym
    tygodniu) uruchamiałem taki:
    http://h18000.www1.hp.com/alphaserver/archive/gs140/

    [...]
    >+ komputery a dopiero puzniej staraj sie byc dowcipnym. Jesli dla ciebie
    >+ komputery to tylko PC to mysl tak dalej.

    Coś mi się wydaje że dla ciebie komputery to tylko takie
    które można postawić na biurku ;)

    >+ A oto piekne zjecie Mac'zka:
    http://a336.g.akamai.net/7/336/51/63db417aade07e/www
    .apple.com/imac/images/indextop01232003.jpg
    >+ I powiedz mi dowcipnisiu jak chesz taki komputer samemu wewnetrznie
    >+ rozbudowac??

    Zdaje się że chodziło o *rozbieranie* komputera, - albo ja czytać
    nie umiem (posta który zaczął wątek). *Nieważne w jakim celu*,
    bo jako producentowi byłoby mi obojętne "co user miał na myśli",
    interesowałoby mnie "co on zrobil".
    Przecież jeśli wolno (byłoby) rozebrać w celu rozbudowy "ale ja
    w niczym innym grzebał nie będę" - to *tym bardziej*
    można (by było) zarówno omawianego PCta jak i cytowanego
    iMaka rozebrać "w celu pooglądania, ale nic ruszać nie
    bedę" !
    Tak myślisz - czy uznajesz jakąś inną logikę ?
    Opartą np. na tym że "skoro się da" (pomimo że producent *nie
    pozwala*) no to... "ja mogę, co mi tam producent będzie..." ?

    Uff...

    pzdr, Gotfryd
    (szkolący wszystkich znajomych od czego rozpocząć część
    formalną kupowana komputera: pytania "czy będzie plomba" !)