  • Data: 2010-12-28 20:56:27
    Temat: Re: Play kaucja 1tys.. blokada polaczen
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-27 14:48:41 +0100, "Kris" <n...@w...pl> said:

    > kupilem kolejna aktywacje

    Mazeltov!

    > i poszelalem z internetem

    Twoja sprawa.

    > trudno wyszlo nabilo do zaplaty ponad 1 tys
    >
    > ale play zablokowal mi moje 2 numery i niemoge z nich kozystac

    Słusznie. Kozystanie jest wprawdzie niepenalizowane, ale zakazane.

    > malo tego chca odemnie kaucji na 1tys zlotych ktore pewnie odzyskam po
    > zakonczeniu umowy

    Tak - o ile nie narobisz długów.

    > place wiec wymagam,

    Skoro płacisz, to wszystko OK.

    > wiec dlaczego zablokowali mi dostep do uslug za ktore place ?

    Bo jesteś bogaty, ale za to dyslektyk.
    (podpisałeś regulamin? to go może przeczytaj? powoli?)

    > poczytalem sobie troche o kaucji i polityce firmy

    I co wyczytałeś?

    > , co mam zrobic by odblokowali mi polaczenia?

    A o czym czytałeś i gdzie?
    Bo wszystko masz w regulaminie.

    > oczywiscie o zaplecia kaucji i ich widzimisie nie ma najmniejszej mowy

    No, to po sprawie.
    Kupujesz dwa nowe numery u innego operatora, podpisujesz umowę bez
    czytania i za jakiś czas wracasz tu z identycznym problemem.

    > aktywacja byla prezentem na swieta

    Używasz cudzych prezentów, czy sam sobie je robisz?

    > i teraz patrza na mnie jak na idiote, bo nie dziala

    Kto patrzą?

    > czy to nie jest jakas klauzula niedozwolona wobec klienta ktory placi a
    > blokuja mu dostep do uslug ?

    Nie.

    --
    Bydlę